zaterdag 11 juni 2016

Anders dan gepland.


Toen ik op de knop publiceren van de vorige touwmandjesblogpost drukte, kreeg ik nog een idee. En dat moest direct worden omgezet in iets tastbaar. Dus nam ik weer wat touw en stikte meters zigzag.


Handvatjes die mooi 'bol' naar boven gingen staan, dat was het plan. In een doorlopende lijn. Een stuk dat je even niet mee stikte en hopla, daar zouden ze verschijnen.  Maar de werkelijkheid is lichtjes anders. Daar het in mijn hoofd goed zat, staan ze in 't echt naar buiten. De techniek om dit te doen, heb ik nog niet gevonden.


Meer uitleg vind je bij De Zuster Van


16 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel mooi hoor! Waar heb jij je koord gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een gewone doe het zelf zaak. Hubo of Brico

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor de snelle reactie! Volgende week eens proberen.

      Verwijderen
  2. Ja, leuk! Ik zou het ook wel eens willen proberen! Enne blijf maar experimenteren, wij kunnen er alleen maar van bij leren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze ongelooflijk tof! LIjkt me zo'n leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mandjes! Vind het helemaal niet storen dat de handvaten "open"staan. Hoe dik is je touw? Heb er al gezien van 3mm ook, maar vraag me af of dat niet wat dun is..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 'uitstaande' grepen zijn juist super !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien niet mooi naar boven, maar wel super origineel en mooi op z'n eigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof zeg!! Ik blijf het geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de handvatten enorm geslaagd! Super mandjes. Ga ik me ook eens mee bezig houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, maar dat groene kruis in de bodem is ook een supertof accent !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat de handvaten er super uitzien! Je zegt gewoon dat dat de bedoeling was, en niemand die het merkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er geweldig uit. Niks mis met de hengsels zo!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen